jag kunde inte sova


En ganska sömnlös natt, det tog mig nästan två timmar att somna och precis när jag lyckats vifta bort alla tankar på yxmördare så ringde någon från dolt nummer till mig. Jag svarade och någon sa "är Peter där?" Nej det är han inte, sa jag. Och sen skulle hon prompt be om ursäkt i fem minuter. Jag tyckte det räckte med en gång för jag ville ju bara sova. Skev natt. Sen vaknade jag med mobilen i  handen av att jag ringt upp Ahlsten, vid det här laget bör mitt alarm ha ringt säkert tre gånger. Jag brukar ju ALLTID vakna av det. Mycket skevt.

En trött morgon på Athen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men sot ar du aven nar du ar trott...

puss

2009-05-13 @ 17:46:56
Postat av: Sara

OM jag hade varit pa Athen hade jag gjort en superdupercappucino sa hade du vaknat pa en gang.

Saknar dig!

2009-05-15 @ 15:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback