inlämnat för fan

Nu har vi lämnat in seminarieversionen av vår uppsats och jag känner mig så lätt så jag nästan tror jag kan flyga! Ikväll blir det fotbill i malmö och det är ju hur bra som helst. Igår när jag skulle till 5an så luktade det precis som skolavslutningarna i lågstadiet, jag tittade upp och det var ett träd med stora klasar av gula blommor som gav ifrån sig denna oerhört nostalgiska doft. Är det någon som vet vad det är för ett fantastiskt träd? Om man vill gå och lukta finns trädet i korsningen gyllenkroksallé/ Svanegatan. Ok? Ok!

Nu har jag också äntligen skaffat mig en sån här:



Det fattas bara ett ärtrör. Sen får kidsen se sig för!

I helgen blir det fest för Jojo, min kära poet. Det ser jag fram emot.

Peace wiggas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback