idag

Det är så mycket jag vill veta och behöver förstå. När ska jag ha tiden?
Det är så mycket som jag faktiskt förstår och vet. Hur ska jag hantera det?


Jag vill dricka kaffe, segla på panamakanalen, titta på pyramiderna i egypten, dricak kaffe i Casablanca, ha ett inspirerande jobb någonstans, inte behöva plugga mer, bli kär, träffa sara och anne, spela brännboll, flytta, bada, lära mig dyka med syrgastuber, hoppa fallskärm, åka till Hong Kong, jogga, äta glass på en filt i solen, måla, skriva, dansa.

Summa sumarum. jag vill inte ha en melankolisk känsla i magen.
Om några dagar är den nog väck igen, när jag gjort några av sakerna på listan och när opponeringen är slut.


Kommentarer
Postat av: bortglömd

hhrrhhmm. host host.

också jag

2009-06-02 @ 16:10:26
Postat av: tovster

Vem?

2009-06-02 @ 18:24:00
Postat av: Cicci

o läsa böcker, och äta rödavinbärskaka, o bada o kasta boll, o leka dunkgömme, o läsa fantastiska böcker-igen, o lukta på nytvättade kläder, och somna i soltorkade sängkläder, att dricka kaffe på trappan i solen, att hålla en hand, att skratta med en vän.



jag fick ett tips igår, ett tips jag vill dela med mig av, skriv ner alla, (alla!) dina drömmar, lägg undan papparet och titta på det om sådär 5 månader igen.



Vi ses kanske imorgon på opponeringe.



Många kramar Cicci

2009-06-03 @ 19:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback