de vi tycker om


Min sovkompis var här och sov igen. Det var bra, vi behövde nog avreagera oss.
Vi pratade om varför vi definieras i så stor del av vår sociala situation
hur mycket vi låter oss påverkas, känslomässigt och hur vi agerar.
Har ni tänkt på det?
Hur tänker ni? Det är nog oundvikligt
och kanske till och med någonting fint.

Igår såg vi across the universe. Den är verkligen fantastiskt fin och bra. Har ni inte sett den så tycker jag ni ska göra det bums.


Just nu lyssnar Tovetovster på detta:

MAJ/JUNI


Kommentarer
Postat av: Krulltott

gillar din spellista! den går ut i högtalarna här på skeppsbron bara så du vet... de där andra funderingarna får du förklara för en gamling som är lite korkad (minns vad jag berättade om kreditkort-i-pant...).

Kram på dig!

2009-06-08 @ 13:37:13
Postat av: Cicci

Hej tove fiiiiiika innan jag sticker?!!!

2009-06-08 @ 18:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback