whoa nelly!

hej hej hallå!
Idag hade vi våra första intervjuer med företaget för den däringa behovsanalysen, det gick bra. Jag blir så glad när jag träffar så ödmjuka människor som inte talar ned till en fast man inte alls kan lika mycket som de. Schysst alltså.

Jag är alltså i malmö och just nu städar vi ur max ateljé. Det är helt ogreppbart att det första läsåret redan har gått. Jag förstår inte hur det gick till, hur gick det till? Det har varit ett spännande år, jobbigt på sina ställen men oftast väldigt skoj! Nu är det snart sommar och då får vi se vad som händer. Om jag inte får något jobb får jag väl snylta på vänner och bekanta, eller? hehe.

whatevah! peace out love

Kommentarer
Postat av: Disa

Kom och snylta på mig!!!!!

2008-05-12 @ 14:44:18
Postat av: daly

ja håller med fullkomligt. observera ordet KOM. det betyder hit. till söderort. elle hubba?

2008-05-15 @ 22:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback